Inchecken / uitchecken ging fout ivm aankoop van ns dagfiets

  • 1 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Ik zag in mijn reishistorie dat ik op 8 augustus op Amsterdam Centraal niet uitgechekte-incheckte voor mijn reis Amsterdam Centraal - Harlingen Haven (toen ik een NS dagfiets gekocht heb en op mijn chipkaart geladen). Dus een ritprijs van €10,00 en een ritprijs van €20,00 i.p.v. €15,10 (Mijn vriend heeft een Voordeelurenabonnement en ik reed samen met hem in de trein, en had een "samenreiskorting" op mijn chipkaart in Amsterdam Centraal erop geladen). Ik wilde een claim indienen via mijn reishistorie, maar ik zie toch geen manier om dit te doen (zie bijlage).

1 reactie

Beste smongera,

Welkom op het NS serviceforum. Als er alleen is uitgecheckt kun je dit niet herstellen in je Mijn NS account, je kunt namelijk alleen een gemiste check uit herstellen. De klantenservice of een van de moderators kunnen het wel herstellen voor het NS traject (Amsterdam CS - Harlingen Haven), stuur dan even je NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer in een privebericht.

Reageer