Inchecken / uitchecken ging fout, maar niet te regelen via reishistorie

• 15 september 2014
  • 1 reactie
  • 203 Bekeken

Ik zag in mijn reishistorie dat ik op 30 augustus op Schiphol niet uitgechekte-incheckte voor mijn reis Amsterdam Leleylaan - Breda Prinsenbeek (toen ik een IC direct Toeslag gekocht heb en op mijn chipkaart geladen). Dus een ritprijs van €10,00 i.p.v. €1,70 en een ritprijs van €20,00 i.p.v. €10,70 (Mijn vriend heeft een Voordeelurenabonnement en ik reed samen met hem in de trein, en had een "samenreiskorting" op mijn chipkaart in Amsterdam Lelylaan erop geladen). Ik wilde een claim indienen via mijn reishistorie, maar ik zie toch geen manier om dit te doen (zie bijlage), en ook niet telefonisch via klantenservice nummer.

1 reactie

Hoi smongera, bijzonder om te zien dat er een te hoge ritprijs is berekend. Waarom is het indienen van een claim niet gelukt via de Klantenservice? Je zou mij ook een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer, dan kijk ik ook even in de reishistorie voor je. Als ik in de bijlage kijk die je hebt meegestuurd, kan ik nog niet bepalen of er wel of niet teveel is betaald.

Groet, Stephan

Reageer