beantwoord

Inchecken voor 09:00 uur en vertrek trein 08:59 wel 40% korting?

• 7 februari 2017
  • 5 reacties
  • 6132 Bekeken

Ik pak de trein met geplant vertrek 1 minuut vóór negen in de ochtend. Krijg ik dan wel automatisch korting vanaf 9 uur als ik in de trein zit? Ik heb een ov jaarkaart met 40% korting.
icon

Beste antwoord door Slidestops 7 februari 2017, 10:38

Om 8.55 of later @landrsthrn, voor 9u zit je in de spits en krijg je geen korting ;)

Dus: je mag vanaf 8.55 inchecken om korting te ontvangen. Doe je dit later is het geen probleem. Doe je dit vroeger dan betaal je vol tarief. Er wordt niet automatisch berekend dat je naar daluren gaat, de check-in bepaalt de prijs.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge
Nee, want voor korting moet vóór 08:55 worden ingecheckt.
Reputatie 7
Om 8.55 of later @landrsthrn, voor 9u zit je in de spits en krijg je geen korting ;)

Dus: je mag vanaf 8.55 inchecken om korting te ontvangen. Doe je dit later is het geen probleem. Doe je dit vroeger dan betaal je vol tarief. Er wordt niet automatisch berekend dat je naar daluren gaat, de check-in bepaalt de prijs.
Toppie, ik zorg gewoon dat ik 1 minuut voor vertrek incheck.
Ik dacht dat met de moderne technologie de computer de korting zelf zou uitrekenen als de reis getrackt wordt vanaf punt A naar B. Maar blijkbaar is dit nog niet zo.
Reputatie 5
voor 9u zit je in de spits en krijg je geen korting ;)
Bij mij is 8:59 nog net vóór 9 uur :?
Of is de tijd van inchecken bepalend en niet vertrek-tijd ?
Reputatie 7
Badge +4
Als je om 08.55.01 incheckt, mag je meteen met korting gaan reizen. De inchecktijd is bepalend. Je moet binnen een half uur met je reis beginnen.

Reageer