Skip to main content
beantwoord

inchecken wordt niet geregistreerd


Afgelopen zaterdag checkte ik in bij station Dordrecht Centraal en het poortje ging open.

Bij het uitchecken in Rotterdam CS echter werd er tóch 20 euro afgeschreven. 

Nergens kan ik vinden hoe dit te (laten) corrigeren. 

Beste antwoord door Robert B

Welkom bij de NS Community!

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, social media).

Bekijk origineel

4 reacties

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29877 reacties
  • Antwoord
  • 29 mei 2023

Welkom bij de NS Community!

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, social media).


  • Koploper****
  • 20311 reacties
  • 29 mei 2023
BassgirlDeb schreef:

Afgelopen zaterdag checkte ik in bij station Dordrecht Centraal en het poortje ging open.

Bij het uitchecken in Rotterdam CS echter werd er tóch 20 euro afgeschreven. 

Nergens kan ik vinden hoe dit te (laten) corrigeren. 

Het kan zijn dat de incheck nog niet verwerkt is.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29877 reacties
  • 29 mei 2023
Tamzin schreef:

Het kan zijn dat de incheck nog niet verwerkt is.

Als bij het uitchecken €20 gerekend wordt reis je op saldo zonder abonnement, er is dan geen incheck dus valt er ook niets te verwerken.

Je kunt het over enkele dagen zelf corrigeren via www.uitcheckgemist.nl (al zal die je voor NS waarschijnlijk naar de Klantenservice vewijzen).


Forum|alt.badge.img+1
Tamzin schreef:
BassgirlDeb schreef:

Afgelopen zaterdag checkte ik in bij station Dordrecht Centraal en het poortje ging open.

Bij het uitchecken in Rotterdam CS echter werd er tóch 20 euro afgeschreven. 

Nergens kan ik vinden hoe dit te (laten) corrigeren. 

Het kan zijn dat de incheck nog niet verwerkt is.

Ik denk dat TS bij Qbuzz heeft ingecheckt in Dordrecht en bij NS heeft uitgecheckt in Rotterdam. NS heeft dan geen geldige incheck en rekent dus € 20,00 af. 


Reageer