beantwoord

inchecken wordt niet geregistreerd

  • 29 May 2023
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Afgelopen zaterdag checkte ik in bij station Dordrecht Centraal en het poortje ging open.

Bij het uitchecken in Rotterdam CS echter werd er tóch 20 euro afgeschreven. 

Nergens kan ik vinden hoe dit te (laten) corrigeren. 

icon

Beste antwoord door Robert B 29 May 2023, 16:52

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, social media).

Afgelopen zaterdag checkte ik in bij station Dordrecht Centraal en het poortje ging open.

Bij het uitchecken in Rotterdam CS echter werd er tóch 20 euro afgeschreven. 

Nergens kan ik vinden hoe dit te (laten) corrigeren. 

Het kan zijn dat de incheck nog niet verwerkt is.

Badge +3

Het kan zijn dat de incheck nog niet verwerkt is.

Als bij het uitchecken €20 gerekend wordt reis je op saldo zonder abonnement, er is dan geen incheck dus valt er ook niets te verwerken.

Je kunt het over enkele dagen zelf corrigeren via www.uitcheckgemist.nl (al zal die je voor NS waarschijnlijk naar de Klantenservice vewijzen).

Reputatie 7
Badge +1

Afgelopen zaterdag checkte ik in bij station Dordrecht Centraal en het poortje ging open.

Bij het uitchecken in Rotterdam CS echter werd er tóch 20 euro afgeschreven. 

Nergens kan ik vinden hoe dit te (laten) corrigeren. 

Het kan zijn dat de incheck nog niet verwerkt is.

Ik denk dat TS bij Qbuzz heeft ingecheckt in Dordrecht en bij NS heeft uitgecheckt in Rotterdam. NS heeft dan geen geldige incheck en rekent dus € 20,00 af. 

Reageer