beantwoord

Inchecktijd klopt niet in mijn overzicht...

  • 30 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Goedemorgen,

Vanmorgen checkte ik in rond 6:25, echter in mijn overzicht in mijn app zie ik helemaal geen check-in.
In mijn overzicht online staat dat ik rond 0:00 incheckte, wat ook niet klopt, maar het incheckstation klopt wel gewoon.

De prijs die eraf is getrokken klopte ook gewoon...

Hoe kan dit?
Kan dit nog nadelige gevolgen hebben voor als ik naar huis wil ?
Want ik ben wel gewoon uitgecheckt...
icon

Beste antwoord door ErikVD 30 oktober 2015, 09:18

Het duurt een tijdje, een paar uur, voordat de gegevens via mijnNS correct zichtbaar zijn.
De gegevens zijn wel altijd onmiddellijk correct terug te zien via het transactieoverzicht bij een NS kaartautomaat op een station.
Bekijk origineel

2 reacties

Het duurt een tijdje, een paar uur, voordat de gegevens via mijnNS correct zichtbaar zijn.
De gegevens zijn wel altijd onmiddellijk correct terug te zien via het transactieoverzicht bij een NS kaartautomaat op een station.
Ok bedankt!

Reageer