1 In mijn account wordt gemeld dat ik nog 6 keuzedagen heb waarvan de eerste tot 17 juli 2023 geldig is.
Info klantenservice legt uit dat ik nog 2 keuzedagen van het abonnement 2022/2023 over heb. Daarnaast nog 7 keuzedagen over periode 2023/2024.
2 Medewerker klantendienst deelt mee dat de eerste vande 6 vermelde dagen eigenlijk dubbel telt en dat het dus eigenlijk 7 dagen betreft.
3 De eerstvermelde keuzedag zou een heel jaar geldig zijn. Echter vermeld staat " geldig t/m juli 2023. Dat zou dan betekenen dat de keuzekaart of kaarten(aldus de medewerker) maar één maand geldig is of zijn. Maar dat kan weer niet kloppen.
4 Als de vermelde 6 keuze kaarten zouden beginnen met de gemelde kaart die geldig is tot 17 juli 2023 dan zou dat betekenen dat ik nog 6 keuzedagen over de periode 2022/2023 tegoed heb. Dat klopt ook niet want ik heb er meer gebruikt.
5 Als dat wel zo zou zijn klopt het niet dat ik nog maar twee van de oude keuzedagen tegoed heb( aldus de medewerker)
6 Op mijn vraag om uitleg door iemand anders ie er geen contact mogelijk.Demedewerker raadt mij aan om naar een infobalie van een nabij station te gaan om daar info te vragen. Maar het kan toch niet zo zijn dat ik 10 euro moet gaan betalen om duidelijkheid over info van de NS te krijgen.
7 Het vervelende is dat ik mijn reisgedrag afstem op de keuzekaarten waar ik nu geen info over heb.
8 Wie gaat mij hierin wel de goede uitleg geven? Mijn irritatie loopt hoog op nadat een robot mij te woord staat en door - oftewel terug verwijst naar de klantenservice waar ik net mee gesproken heb en die mij niet kan helpen!