beantwoord

Ingecheckt bij een uitchecken paal

• 16 november 2014
  • 8 reacties
  • 570 Bekeken

Ik ben zojuist vanaf Amsterdam Centraal naar Zaandam gereisd met de trein.
Ik ben eerst de Albert Heijn binnen gewandeld voor paar kleine boodschapjes.

Bij het verlaten dacht ik in te checken bij de aanwezige paaltjes. Nu blijkt achteraf dat deze alleen bestemd zijn voor uitchecken en nu ben ik 10 euro lichter..

Kan iemand dit voor mij corrigeren?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 16 oktober 2017, 18:38

Goedenavond t.schouten, welkom op het forum!

Inmiddels is onze werkwijze iets veranderd, dit soort problemen pakken we niet meer op het forum op. Mochten andere mensen dit topic ook vinden via google, dan raad ik ze aan even contact op te nemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch op 030-7515155, op chat, Facebook of Twitter.

Voor t.schouten maak ik graag even een uitzondering, omdat ik haar niet van het kastje naar de muur wil sturen. Wil je mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken, en mij de volgende gegevens sturen?

- Voorletters en achternaam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- OV-chipkaartnummer
- IBAN voor terugboeking
Bekijk origineel

8 reacties

Als u geduld hebt tot een moderator maandag uw bericht ziet, dan zal deze u vragen om hem of haar een bericht te sturen waarna u uw geld terug kunt krijgen.
Ik heb geduld, zolang het maar gecorrigeerd wordt. ;-)
Het verbaasde me alleen dat bij specifieke poortjes onderscheidt wordt gemaakt tussen in- en uitchecken.

Ik wacht het af!
Bij alle poortjes wordt onderscheid gemaakt tussen in- en uitchecken.
Alleen bij paaltjes kunt u zowel in- als uitchecken.
Het misleidende op Amsterdam Centraal is dat het station op diverse manieren is te betreden zonder poortjes te passeren en dat bij het alsnog inchecken het dus van belang is om dit aan de buitenkant van de poortjes te doen.
Geinig, ik ga al 10 jaar wekelijks met de trein, maar dit was mij nooit opgevallen.
Weet ik het in ieder geval voor de volgende keer. 😉
Badge
He Zaantrein, ik kan dit wel voor je corrigeren. Zou je via een privébericht je naw- gegevens, je OV-chipkaartnummer en je Iban.nummer willen sturen. Je stuur mij een privébericht door op mijn naam te klikken en dan op 'Stuur bericht'. Groet, Leny
He Zaantrein, ik kan dit wel voor je corrigeren. Zou je via een privébericht je naw- gegevens, je OV-chipkaartnummer en je Iban.nummer willen sturen. Je stuur mij een privébericht door op mijn naam te klikken en dan op 'Stuur bericht'. Groet, Leny

Thanks, ik heb je een berichtje gestuurd!
Ik weet dat ik reageer op een bericht van 2 jaar terug maar via google kwam ik hier.
Ik heb vrijdag op haarlem ingecheckt bij een uitcheckpoort. Heel dom, maar nu probeerde ik geld retour te ontvangen via internet, zeggen ze dat dat niet kan.
Goedenavond t.schouten, welkom op het forum!

Inmiddels is onze werkwijze iets veranderd, dit soort problemen pakken we niet meer op het forum op. Mochten andere mensen dit topic ook vinden via google, dan raad ik ze aan even contact op te nemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch op 030-7515155, op chat, Facebook of Twitter.

Voor t.schouten maak ik graag even een uitzondering, omdat ik haar niet van het kastje naar de muur wil sturen. Wil je mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken, en mij de volgende gegevens sturen?

- Voorletters en achternaam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- OV-chipkaartnummer
- IBAN voor terugboeking

Reageer