beantwoord

Ingecheckt bij gvb, uitgecheckt bij ns

  • 14 april 2015
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik ben dus met de metro in Amsterdam gaan reizen maar in Amsterdam Amstel had ik niet door dat ik uitcheckte bij ns. Toen ik later die dag weer wou inchecken had ik geen saldo meer op mijn ov. Hoe kan ik mijn geld weer terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Herman NS 14 april 2015, 16:21

Hallo Xky,

Welkom op het NS Serviceforum. Pe_pe heeft correct geantwoord.

Je mag mij een privébericht toesturen met je NAW-gegevens, geboortedatum, kaartnummer, reisdatum en IBAN-nummer. Vervolgens kan ik jouw verzoek in behandeling nemen.

Het GVB kun je bereiken op telefoonnummer Tel: 0900 - 80 11.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

2 reacties

U kunt bij GVB het verschil tussen het instaptarief en de ritprijs terugvragen. Bedenk wel dat u daar geen recht op hebt en ze u zelfs een boete kunnen geven omdat u door niet uit te checken bij GVB met terugwerkende kracht zonder geldig vervoerbewijs hebt gereisd.

Voor het ingehouden instaptarief bij het uitchecken, moet u bij NS zijn. Een moderator zal dat zometeen wel oppakken.
Hallo Xky,

Welkom op het NS Serviceforum. Pe_pe heeft correct geantwoord.

Je mag mij een privébericht toesturen met je NAW-gegevens, geboortedatum, kaartnummer, reisdatum en IBAN-nummer. Vervolgens kan ik jouw verzoek in behandeling nemen.

Het GVB kun je bereiken op telefoonnummer Tel: 0900 - 80 11.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer