beantwoord

Ingecheckt bij NS, gereisd met Veolia.

• 25 juni 2015
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Zoals de titel al zegt heb ik met veolia gereisd maar bij de NS in gecheckt. De conducteur vertelde mij dat ik via dit forum makkelijk mijn geld terug kan vragen. Hoe gaat dit verder in zijn werk?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 25 juni 2015, 16:48

Welkom op het NS Serviceforum Mark. Je wilt dus graag het instaptarief terug wat door NS is afgeschreven? Voor een snelle afhandeling kun je het beste contact opnemen met NS Klantenservice via 030-751 51 55, maar ook via Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Mark. Je wilt dus graag het instaptarief terug wat door NS is afgeschreven? Voor een snelle afhandeling kun je het beste contact opnemen met NS Klantenservice via 030-751 51 55, maar ook via Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Reputatie 1
Badge
En ze hebben je niet beboet? dat is al heel wat!!
Veolia heeft uiteraard wel recht op hun deel, dus gratis wordt het niet. In de praktijk wachten tot een moderator (ze beloven dat uiterlijk binnen 8 uur te doen, maar enkel ma-vr gewone werkdagen) je uitnodigt je persoonl. gegevens via een prive-e-mail naar hun door te sturen.
Hiermee bedoel ik natuurlijk het bedrag dat ik bij de NS op het traject Nijmegen-Venlo betaald heb terwijl ik met veolia op dit traject heb gereisd.

Reageer