beantwoord

Ingecheckt bij NS terwijl ik bij Arriva had moeten inchecken

• 25 februari 2015
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

Beste lezer,

Ik ga niet vaak met de trein en heb 30 euro op mijn anonieme OV kaart gezet. Ik moest met arriva ergens heen reizen maar ik heb in alle haast ingecheckt bij de NS. Toen ik daar aankwam heb ik uitgecheckt bij Arriva (maar natuurlijk eigenlijk ingecheckt). Toen ik terug kwam op het perron kwam ik hierachter en ik heb toen eerst uitgecheckt even gewacht en toen ingecheckt voor de weg naar huis. In totaal had deze reis mij 12 euro moeten kosten gezien ik met 40% samenreis korting ging maar uiteindelijk is de gehele 30 euro eraf geschreven. Kan ik dit op één of andere manier terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Janou NS 25 februari 2015, 14:07

Hallo Douweh. Welkom op het NS forum! Ik wil graag iets voor je betekenen m.b.t het geld wat je bij NS hebt ingecheckt. Hiervoor heb ik je persoonlijke gegevens + Ov-chipkaartnummer nodig in een privébericht. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens naar "stuur bericht". Dan help ik jou daar graag verder. Ik heb je topic verplaatst naar "Ov-chipkaart'.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Douweh. Welkom op het NS forum! Ik wil graag iets voor je betekenen m.b.t het geld wat je bij NS hebt ingecheckt. Hiervoor heb ik je persoonlijke gegevens + Ov-chipkaartnummer nodig in een privébericht. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens naar "stuur bericht". Dan help ik jou daar graag verder. Ik heb je topic verplaatst naar "Ov-chipkaart'.

Reageer