beantwoord

Ingecheckt bij uitcheckpoortje

• 7 september 2014
  • 5 reacties
  • 285 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Beste NS,
Ik heb vanmorgen mijn OV opgeladen met 10 euro. Vervolgens wilde ik inchecken, echter heb ik per ongeluk 'ingecheckt' bij een uitcheckpoortje. Mijn 10 euro ben ik nu dus kwijt. Hoe kan ik dit weer terug vragen?

Met vriendelijke groet,
Nick Wijsen
icon

Beste antwoord door HansS 7 september 2014, 11:34

Je kunt daarover contact opnemen met de Klantenservice (030 7515155).

Ook zou je kunnen wachten tot een moderator van dit forum contact met jet opneemt om e.e.a. te regelen.

Let wel: Moderators en Klantenservice zijn op zondag niet aanwezig. Je zult dus even geduld moeten hebben tot maandag.
Bekijk origineel

5 reacties

Je kunt daarover contact opnemen met de Klantenservice (030 7515155).

Ook zou je kunnen wachten tot een moderator van dit forum contact met jet opneemt om e.e.a. te regelen.

Let wel: Moderators en Klantenservice zijn op zondag niet aanwezig. Je zult dus even geduld moeten hebben tot maandag.
NickW, ik kan dit weer corrigeren. Kun je in een privébericht je NAW-gegevens en kaartnummer aangeven?
Beste Thijs, ik heb je een privébericht gestuurd! Gr. Nick
NickW, ik kan dit weer corrigeren. Kun je in een privébericht je NAW-gegevens en kaartnummer aangeven? Dag Thijs NS, mij is hetzelfde overkomen (alleen dan met 20 euro), kan ik je ook een privé bericht sturen met mijn gegevens zodat dit weer in orde is?
Ha Maaikevm, Thijs is er op dit moment niet. Ik ben er wel, dus je mag mij een bericht sturen met je NAW-Gegevens, geboortedatum en OV-Chipkaartnummer.

NickW, ik kan dit weer corrigeren. Kun je in een privébericht je NAW-gegevens en kaartnummer aangeven? Dag Thijs NS, mij is hetzelfde overkomen (alleen dan met 20 euro), kan ik je ook een privé bericht sturen met mijn gegevens zodat dit weer in orde is?

Reageer