beantwoord

Ingecheckt bij verkeerde paal

  • 17 november 2014
  • 2 reacties
  • 771 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Heb zojuist me per ongeluk ingecheckt bij de paal waar je je moet uitchecken. Er is meteen 10 euro van mijn kaart gehaald. Hoe krijg ik dit bedrag terug?
icon

Beste antwoord door Marjan NS 18 november 2014, 08:32

Hallo Lyne,

Het teveel betaalde bedrag kan je terugvragen in je Mijn NS account of je kan contact opnemen met de klantenservice. Je mag ook mij een privebericht sturen met je NAW gegevens, geboortedatum, kaartnummer en IBAN, dan maak ik het voor je in orde.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

2 reacties

Bij het verkeerde poortje ?

Bij een paal moet het niet uitmaken.
Hallo Lyne,

Het teveel betaalde bedrag kan je terugvragen in je Mijn NS account of je kan contact opnemen met de klantenservice. Je mag ook mij een privebericht sturen met je NAW gegevens, geboortedatum, kaartnummer en IBAN, dan maak ik het voor je in orde.

Groet,
Marjan

Reageer