Ingecheckt bij verkeerde vervoerder | NS Community
beantwoord

Ingecheckt bij verkeerde vervoerder

  • 21 December 2017
  • 3 reacties
  • 11059 Bekeken

Afgelopen maandag heb ik op station Zwolle per ongeluk ingecheckt bij NS terwijl dit Blauwnet had moeten zijn. Ik ben hierna naar station Kampen gereisd (met Keolis), en ben er toen achter gekomen dat ik verkeerd had ingecheckt. Aangezien er geen NS paaltjes op station Kampen zijn kon ik niet uitchecken bij NS. Is er nog een mogelijkheid om mijn 20 euro instaptarief terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 21 December 2017, 14:28

Bekijk origineel

3 reacties

Goed om dat te lezen. Bedankt voor het terugkoppelen!
Het is inmiddels gelukt na een belletje met de klantenservice! Bedankt!
Hallo annejuli en welkom op het NS Serviceforum,

Het kan een keer gebeuren dat je bij de verkeerde vervoerder incheckt. Dit kan vervelend zijn, maar dit kan meestal wel hersteld worden. In dit geval kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice voor een snelle afhandeling. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer