Op 10 juli om 16:38 uur heb ik in Maastricht ingecheckt bij de NS en heb de trein van Arriva genomen naar Beek-Elsloo. Bij het uitchecken kwam ik erachter dat ik verkeerd had ingecheckt.
beantwoord
Ingecheckt bij verkeerde vervoerder
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemorgen RobertSpoort en welkom bij de NS Community.
Via uitcheckgemist, de link van Thom, kun je veel zelf corrigeren als er iets is misgegaan met transacties. Helaas is niet alles mogelijk, dus mocht het via die website niet lukken dan zul je contact op moeten nemen met de twee vervoerders waar je bij gecheckt hebt. Bij oNS kan dat telefonisch (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').
Voor Arriva kun je hier hun contactinformatie vinden.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.