beantwoord

Ingecheckt bij zowel NS als Veolia: wat nu?

• 18 september 2014
  • 4 reacties
  • 925 Bekeken

Op station Nijmegen checkte ik me met mijn slaperige hoofd in bij een NS incheck paaltje. Toen ik me realiseerde dat ik met de Veolia zou reizen, wilde ik uitchecken bij NS om vervolgens weer in te checken bij Veolia. Bij het NS paaltje kon ik echter niet meer uitchecken. Daarom heb ik me toen ook maar ingecheckt bij Veolia. Ik neem aan dat ik dan het instaptarief van €20 bij de NS kwijt ben? Zo ja, hoe krijg ik dat terug?
icon

Beste antwoord door HansS 18 september 2014, 10:26

Door contact op te nemen met de NS Klantenservice via 030 7515155.
Of door af te wachten tot een moderator van dit forum contact met je opneemt.

Overigens kan je bij hetzelfde paaltje pas na 100 sec. uitchecken, tenzij iemand anders in de tussentijd dat paaltje heeft gebruikt, dan kan het meteen.
Bij een ander paaltje kun je eveneens meteen uitchecken en heb je dus geen wachttijd van 100 sec.
Bekijk origineel

4 reacties

Door contact op te nemen met de NS Klantenservice via 030 7515155.
Of door af te wachten tot een moderator van dit forum contact met je opneemt.

Overigens kan je bij hetzelfde paaltje pas na 100 sec. uitchecken, tenzij iemand anders in de tussentijd dat paaltje heeft gebruikt, dan kan het meteen.
Bij een ander paaltje kun je eveneens meteen uitchecken en heb je dus geen wachttijd van 100 sec.
Je kunt ook even een privébericht aan mij sturen met je NAW-gegevens en kaartnummer. Dan kan ik het voor je corrigeren.
Ik heb per ongeluk bij NS ingecheckt terwijl ik bij Arriva moest uitchecken. Hier kwam ik de terugweg pas achter. Nu is er wel door de NS tien euro afgeschreven door het instaptarief. Kan ik dit nog terug krijgen?
@MariekeGerritsen: ik zou je willen aanraden om restitutie aan te vragen via onze klantenservice. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten, te mailen of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer