beantwoord

ingecheckt met los kaartje, uitgecheckt met chipkaart

• 13 januari 2020
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

Hi, 

Ik heb gisteren met een los kaartje gereisd, maar heb bij het uitchecken mijn ov-chipkaart gebruikt ipv het losse kaartje. Ik zie nu dat er 20,- van mijn ov-chipkaart is afgeschreven. Hoe kan ik dit geld terug halen? Ik het het losse kaartje nog als bewijs. 

Gr. Nelleke

icon

Beste antwoord door masd 13 januari 2020, 10:24

Dat is inderdaad zonde.

Ik zou het als ik u was voorleggen aan de klantenservice. Misschien kunnen zij u tegemoet komen. Dat kan telefonisch, via chat, Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Dat is inderdaad zonde.

Ik zou het als ik u was voorleggen aan de klantenservice. Misschien kunnen zij u tegemoet komen. Dat kan telefonisch, via chat, Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +4

Als u heeft uitgecheckt met een persoonlijke chipkaart en het losse kaartje staat op uw naam, dan verwacht ik dat het goed komt. Een anonieme kaart kan natuurlijk wel problemen opleveren. Zoals hierboven opgemerkt, moet het via Klantenservice. 

Ook als het een anonieme OV-chipkaart betreft moet dit geen enkel probleem zijn via onze Klantenservice. :)

heb de klantenservice gecontact en het is gelukt! super bedankt voor jullie reactie :) het voelt alsof ik 20,- heb verdient ;) Fijne dag! 

De community-belasting moet er natuurlijk nog wel vanaf, zal ik je het IBAN hiervoor toesturen? :wink: Fijn dat het opgelost is wellekenelleke. Een hele fijne dag verder.

Reageer