beantwoord

Ingechekt bij de NS uitgecheckt bij GVB en NS

• 23 januari 2019
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Hallo, ik ben ingecheckt op Amsterdam Sloterdijk bij de NS en uitgecheckt in eerste instantie via het verkeerde poortje op station Duivendrecht, namelijk het poortje van de GVB. Hier is 4 euro afgeschreven. Vervolgens heb ik 9 minuten later ook uitgecheckt bij de NS omdat ik mijn fout realiseerde. Maar nu staan er op mijn kaart 2 check outs en 1 check in.

Die van de GVB is dus onterecht en zou graag deze 4 euro terug gestort krijgen op mijn OV-chipkaart. Volgens de OV-chipkaart klantenservice moet ik wachten totdat het op checkout gemist komt. Maar komt deze transactie daar wel? Ik had niet het idee dat de klantenservice medewerker echt begreep wat ik uitlegde namelijk,...

BVD!
icon

Beste antwoord door Jouke NS 23 januari 2019, 13:44

Hallo voorn41 en welkom bij de NS Community.

Wanneer je bij een andere vervoerder dan NS een onjuiste transactie hebt gemaakt kun je het via deze website terugvragen. Alleen wanneer je NS Flex hebt is het niet mogelijk via die weg en kun je het alleen via NS terugvragen. In dat geval wil ik je adviseren onze Klantenservice te benaderen, bij voorkeur via Sociale Media of Live Chat.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo voorn41 en welkom bij de NS Community.

Wanneer je bij een andere vervoerder dan NS een onjuiste transactie hebt gemaakt kun je het via deze website terugvragen. Alleen wanneer je NS Flex hebt is het niet mogelijk via die weg en kun je het alleen via NS terugvragen. In dat geval wil ik je adviseren onze Klantenservice te benaderen, bij voorkeur via Sociale Media of Live Chat.
Hallo Jouke, bedankt voor het antwoord! Maar ik heb geen uitcheck gemist. Ik heb er 1 te veel. Komt dit ook op uitcheckgemist.nl terug? Vooralsnog staat er niks.

steven
Reputatie 7
Badge +4
U heeft de uitcheck bij de juiste vervoerder gemist. 😉 Jouke heeft gelijk met zijn advies, de mogelijkheden zijn wat ruimer dan de webnaam suggereert.
Ik zal even afwachten dan. Maar heb de uitcheck bij de juiste vervoerder ook gemaakt. Ik heb dus 1 chek-in en 2 check-outs...
Ook dan is het mogelijk om het via de site die Jouke geeft aan te laten passen. Mocht je er niet uitkomen dan horen we het graag.

Reageer