beantwoord

Inkomende factuur

  • 25 October 2023
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Ik ben 4 maanden in Nederland geweest, ik ben vluchteling en ik heb een ov_cip kaartschild gegeven, ik heb na aankomst een abonnement gemaakt, ik ben na het maken van een gratis abonnement in het weekend gereisd, ik heb tussen goes en zwole gereisd, ze zeiden dat ik het moest activeren met een e-mail die later bij mij kwam, ik activeerde het, maar toen kwam er een rekening van 80 euro. Ik ben 4 maanden in Nederland geweest, ik ben vluchteling en ik heb een ov_cip kaartschild gegeven, ik heb na aankomst een abonnement genomen, ik ben na het maken van een gratis abonnement in het weekend gereisd, een reis tussen goes en zwole, ze zeiden dat ik het moest activeren met een e-mail die later bij mij kwam, ik heb het geactiveerd, maar toen kreeg ik een rekening ter hoogte van 80 euro, wat moet ik doen, ik vraag hulp aan jou. 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 25 October 2023, 12:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Hanifi82 en welkom bij de NS Community! 

Bedoel je dat je deze € 80,00 niet klopt omdat je een abonnement had? Via deze weg kan ik helaas jouw factuur niet inzien. Je kunt de kosten laten nakijken via onze klantenservice. Mochten er kosten niet kloppen, dan kan dat ook direct gecorrigeerd worden.

Hello,

I have a abonment for basic one which one is 5,60 euro.

Now I am not staying in netherlands,I leave from the netherlands middle of september.But I have a problem I took factuur 32,78 euro for october month but it is not possible.I want to learn why I took this factuur.

Reputatie 7
Badge +3

Hello,

I have a abonment for basic one which one is 5,60 euro.

Now I am not staying in netherlands,I leave from the netherlands middle of september.But I have a problem I took factuur 32,78 euro for october month but it is not possible.I want to learn why I took this factuur.

You have to look in MijnNS to see your factuur. You can also calling the customerservice or reach them by Facebook, X or chat.

You can find the invoice via Mijn NS and figure out why your invoice is that high. If you still have any questions you may reach our customer service.

Reageer