beantwoord

Inloggen in OV-chipkaart app lukt niet

• 21 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 482 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo, ik heb de OV-chipkaart app voor Android gedownload maar ik kan niet inloggen, hij geeft aan dat de combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord niet bekend is maar hier vul ik dezelfde gegevens in als op mijn Macbook, en daar werkt het wel. Ik heb zelfs voor de zekerheid mijn wachtwoord gewijzigd om 100% zeker te zijn, maar het werkt helaas nog steeds niet. Moet ik in de app op een andere manier inloggen? ik heb ook al het kaartnummer geprobeerd maar dat werkt ook niet.
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 21 augustus 2016, 13:54

Welkom op het NS Serviceforum, Ricky. Leuk dat je het hebt gevonden.

Helaas kan ik als NS moderator je niet helpen met de OV-chipkaart app. Wellicht dat er zich andere forumleden op dit forum bevinden die je hier mee kunnen helpen, maar voor het juiste advies en/of de juiste hulp wil ik je toch echt doorverwijzen naar de Klantenservice van OV-chipkaart. Je kan ze bereiken op het telefoonnummer 0900 - 0980 (€ 0,50 per gesprek), op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 tot 16.00 uur. Je kan ook contact met ze opnemen via een van de andere kanalen. Zou je ons misschien wel een terugkoppeling kunnen geven over de afhandeling zodat andere gebruikers hier ook een antwoord kunnen vinden?

P.S. Ik heb je topic naar het subforum OV-chipkaart verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum, Ricky. Leuk dat je het hebt gevonden.

Helaas kan ik als NS moderator je niet helpen met de OV-chipkaart app. Wellicht dat er zich andere forumleden op dit forum bevinden die je hier mee kunnen helpen, maar voor het juiste advies en/of de juiste hulp wil ik je toch echt doorverwijzen naar de Klantenservice van OV-chipkaart. Je kan ze bereiken op het telefoonnummer 0900 - 0980 (€ 0,50 per gesprek), op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 tot 16.00 uur. Je kan ook contact met ze opnemen via een van de andere kanalen. Zou je ons misschien wel een terugkoppeling kunnen geven over de afhandeling zodat andere gebruikers hier ook een antwoord kunnen vinden?

P.S. Ik heb je topic naar het subforum OV-chipkaart verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer