beantwoord

Inloggen lukt niet.

• 22 mei 2018
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Nog niet zo lang een nieuwe ov-chipkaart. Nu wilde ik inloggen op ovchipkaart.nl, om alles te controleren. Weet niet of je kortingkaart daar automatisch weer opstaat. En ov-fietsabonnement. Nu krijg ik een foutmelding, dat het kaartnummer en mailadres niet overeenkomen. Tig keer gecontroleerd maar ik heb alles goed ingevuld, nieuwe kaartnummer met nieuwe vervaldatum. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Thom 22 mei 2018, 09:48

U kunt het beste naar Mijn NS gaan en dan naar Producten. Dan ziet u een optie om een kaart toe te voegen. Als het aanmelden bij OV-fiets niet lukt - en dat komt vaker voor - dan even contact opnemen met Klantenservice. 030 7515155. Lokaal tarief.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste naar Mijn NS gaan en dan naar Producten. Dan ziet u een optie om een kaart toe te voegen. Als het aanmelden bij OV-fiets niet lukt - en dat komt vaker voor - dan even contact opnemen met Klantenservice. 030 7515155. Lokaal tarief.
Dank je, Thom, gelukt. Zat wel eerst ff te zoeken naar mijnns.nl maar de site heet anders. Korting blijkt erop te staan. Nu fiets nog. Dacht toch echt dat ik op die andere site een account had. O, ov-fiets staat er toch op.
Dat rustig vind ik nogal eens tegenvallen. Mensen die nogal druk doen. Soms komen ze al bellen naast je zitten en dan ben ik weg. Volgende keer m'n geurklieren laten werken.
Fijn dat het uiteindelijk is gelukt Skunkie :)

Reageer