Inloggen mijn NS gaat al dagen fout

• 19 maart 2015
  • 2 reacties
  • 248 Bekeken

Sinds een week probeer ik in te loggen op mijn.ns om een reis te declareren, echter kan niet inlogen. Dit heb ik reeds een dozijn keer gedaan afgelopen winter, dus waarom zou het nu niet lukken..... Ik krijg de bekende melding:

Er is iets fout gegaan
Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.
Hoe nu verder?
* Probeer het opnieuw
* Terug naar de vorige pagina

Als ik bewust een verkeerd wachtwoord invul, krijg ik duidelijk de melding dat ik iets fout doe. Dus wachtwoord is okay.
Ik heb verschillende momenten geprobeerd, vanaf thuis, vanaf werk, in het weekend, overdag, 's avonds. Zelfde resultaat.
Ik heb cookies wegggegooid, andere browser geprobeerd. Niets werkt.
Inloggen bij OV-chip laat gewoon de kaart met reisgegevens zien. Dus daar ligt het ook niet aan.

Er zijn 2 dingen die ik kan bedenken waarom ik er niet meer bij kan.
1. Ik heb 5 papieren declaratie formulieren aangevraagd. Is er ergens een vinkje in het NS systeem gezet, dat aangeeft dat ik vanaf nu niet meer electronisch aangifte mag doen?
2. Ik had een annonieme kaart die deze maand verlopen is. Maar ik kan mij niet herinneren dat die aan mijn-NS gekoppeld was. Maar als dat toch wel het geval is, kan dit verlopen de oorzaak zijn?

Graag de tip die mij weer laat inloggen!

2 reacties

Misschien even bellen met de klantenservice? Die hebben direct inzage in uw MijnNS account.
Badge
Beste HenkieV, welkom op het forum! Ik snap dat het niet fijn is dat je niet kunt inloggen in Mijn NS. De twee redenen die jij opnoemt zijn niet van toepassing. Je zou altijd in moeten kunnen loggen in Mijn NS, ongeacht het aantal claims die je schriftelijk hebt ingediend. Zou je je persoonlijke gegevens en e-mailadres willen sturen in een privébericht? Kijk ik voor je na waarom je niet in kunt loggen. Je kunt een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en hierna te kiezen voor 'Stuur bericht'.

Ik heb je topic verplaatst naar OV-Chipkaart.

Reageer