beantwoord

Instaptarief terug

• 18 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 294 Bekeken

Op 16 augustus zijn wij vanuit Veenendaal de Klomp naar Arnhem centraal gegaan met de trein. Boven op Arnhem centraal hebben wij meteen uitgecheckt, beneden kwamen wij erachter dat we nog door poortjes moesten. Hiervoor hebben wij toen weer onze OV chipkaart gebruikt en toen zagen wij dat er ineens 20 euro af was gehaald. Wij hebben geprobeerd via het terugvragen van instaptarief ons geld terug te vragen maar dit is niet gelukt. Wat moeten wij nu doen om ons geld terug te krijgen? :?
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 18 augustus 2017, 13:20

Hallo MaijkeHuibers, van harte welkom op het NS Serviceforum!

Soms kan het voorkomen dat je via het teruggave formulier het instaptarief niet kan terugkrijgen maar gelukkig hebben we ook nog een klantenservice die 24 uur per dag voor je klaarstaat 🙂 Zou je contact op kunnen nemen via 030-7515155 of via Facebook / Twitter zodat het teveel betaalde bedrag weer snel op je rekening staat 😉
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Hi Maijke,

Over het proces van geld terug krijgen kan iemand anders je vast helpen, maar de poortjes op het perron te Arnhem zijn bedoeld voor de overstap tussen NS/Arriva, waarbij je dus het station niet verlaat. Ik meen dat dit er ook wel bij staat maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Daar kwamen wij ook achter maar dat is nu te laat...
Hallo MaijkeHuibers, van harte welkom op het NS Serviceforum!

Soms kan het voorkomen dat je via het teruggave formulier het instaptarief niet kan terugkrijgen maar gelukkig hebben we ook nog een klantenservice die 24 uur per dag voor je klaarstaat 🙂 Zou je contact op kunnen nemen via 030-7515155 of via Facebook / Twitter zodat het teveel betaalde bedrag weer snel op je rekening staat 😉
Na een twitter berichtje heb ik netjes mijn geld terug gekregen. Super geregeld!
Goed om te lezen MaijkeHuibers! 🙂
Hi Maijke,

Over het proces van geld terug krijgen kan iemand anders je vast helpen, maar de poortjes op het perron te Arnhem zijn bedoeld voor de overstap tussen NS/Arriva, waarbij je dus het station niet verlaat. Ik meen dat dit er ook wel bij staat maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Ik neem aan dat je met poortjes de cico paaltjes bedoelt deze zijn niet duidelijk genoeg aangegeven dat deze alleen voor overstappen zijn en niet om uit te checken. Ik zie het op stations als leeuwaarden (ns en ariva) ook vaak fout gaan. laatst op station Amsterdam ook hier staan ook cico paaltjes op sommige perrons

Reageer