beantwoord

Instaptarief van 10 euro kwijt

• 16 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 369 Bekeken

Beste NS,

Vanmorgen stapte ik om 09:13 in de trein van Nijmegen naar Utrecht Centraal. Eenmaal op Arnhem Centraal aangekomen werd er omgeroepen dat er bij Ede-Wageningen een aanrijding had plaatsgevonden met een persoon waardoor deze trein niet meer verder zou kunnen. Het advies was dan ook om terug naar Nijmegen te reizen en dan via Den Bosch naar Utrecht Centraal te reizen. Mijn afspraak zou ik al niet meer halen dus ik heb dan ook om 10:15 uitgechekt in Nijmegen en zag tot mijn verbazing dat er wel netjes 10 euro instaptarief is afgeschreven... Hoe kan ik dit geld terugvragen?
icon

Beste antwoord door Tamzin 16 oktober 2017, 12:39

Als u incheckt en daarna weer uitcheckt op hetzelfde station kost dat binnen het uur niets maar als er meer dan een uur tussen zit wordt er tien euro afgeschreven. U kunt het best even de klantenservice bellen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als u incheckt en daarna weer uitcheckt op hetzelfde station kost dat binnen het uur niets maar als er meer dan een uur tussen zit wordt er tien euro afgeschreven. U kunt het best even de klantenservice bellen.
Goedemiddag NickJ91 en welkom op oNS Forum,

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice en daar het verzoek doen om het instaptarief terug te ontvangen.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

-Edit Arnold NS- Als je gelijk je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer meestuurt, dan kunnen je gegevens er meteen bekeken worden 🙂.

Laat je ons weten of het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +3
Als op station Arnhem bent aangekomen dan heb je toch gereisd? Van Nijmegen naar Arnhem en van Arnhem naar Nijmegen?

Reageer