beantwoord

Is er een ander mogelijkheid om ov kaartnummer te vinden?

  • 23 oktober 2014
  • 13 reacties
  • 35172 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik ben mijn ov chipkaart kwijt en ik moet hem blokkeren. Ik ging op mijn ov om dat te doen, maar ik moet mijn ov chipkaart toevoegen en om dat te doen heb ik mijn kaartnummer nodig. Dat heb ik dus niet en kan mijn ov chipkaar niet blokkeren.

Is er een ander manier om mijn kaartnummer te krijgen???? 😕
icon

Beste antwoord door HetisRobbert 23 oktober 2014, 22:03

Hallo,

Dan zou je moeten bellen met het volgende nummer:

Klantenservice OV-chipkaart op 0900-0980 (€ 0,50 p.g.).
Bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur.


Hij staat ook niet in Mijn NS?

Succes.
Bekijk origineel

13 reacties

Hallo,

Dan zou je moeten bellen met het volgende nummer:

Klantenservice OV-chipkaart op 0900-0980 (€ 0,50 p.g.).
Bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur.


Hij staat ook niet in Mijn NS?

Succes.
Reputatie 7
Badge +4
Heb je een NS-account aangemaakt? Daar zou je het kunnen zien. Je kunt hiervoor ook contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer. Mogelijk kun je daar je probleem uitleggen of wie weet pikt een moderator hier het op. Dat wordt dan wel morgen.
Beste RaC,

Welkom op het NS serviceforum. Ik heb het antwoord van NSgids, als beste antwoord gemarkeerd. Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice OV-chipkaart. Zij kunnen je verder helpen. Had je een NS abonnement op de kaart? Dan kun je een privebericht sturen met je NAW-gegevens, ik ga dan kijken wat het kaartnummer is.
Ik heb de klantenservice gebeld en het is al opgelost.

Hartstikke bedankt voor jullie reacties & tips!
Goed om te lezen RaC 🙂
kunnen julie mij helpen ? ik heb men pas nog niet binnen maar ik heb een brief gekregen dat ik aanvraag moest koppele maar daar vragen ze bij 3de stap kaartnummer met 16 cijfer ? wat kan ik hieraan doen ?
Reputatie 7
Badge +4
Ik denk dat u even moet wachten tot u de kaart heeft. Eerder kunt u ook niet koppelen. Het zestiencijferige nummer staat links onderaan en begint met 3528.
na deze brief.. na hoeveel tijd komt de kaart dan ?
Reputatie 7
Badge +4
Doorgaans is de kaart er binnen een week na de bestelling. Anders zou je even contact op moeten nemen met de Klantenservice, die zijn er dag en nacht en ook in het weekend: 030 7515155.
Badge +3
Ik verwacht dat 6161 een studentenreisproduct aan haar kaart wil koppelen en daarom een persoonlijke OV-chipkaart heeft besteld bij TLS. In dat geval kan de klantenservice van NS niets voor haar betekenen.
Hallo,

Dan zou je moeten bellen met het volgende nummer:

Klantenservice OV-chipkaart op 0900-0980 (€ 0,50 p.g.).
Bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur.


Hij staat ook niet in Mijn NS?

Succes.



Ik heb alleen maar een mobile telefoon daar duur kan deze nummer niet bellen staat er een andere manier om deze problem op te lossen ?
Reputatie 7
Badge +4
De chat werkt doorgaans goed overdag en is gratis.
Bellen is niet meer voor 50 cent per gesprek maar tegen lokaal tarief: 030 7515155. Overdag is het vaak druk, in de avonduren gaat het sneller. Ze zijn er dag en nacht.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Het betaalnummer hierboven is van de klantenservice van TransLink, die rekenen nog steeds 50 cent per gesprek 😉 Alle andere contactmogelijkheden staan hier: https://www.ov-chipkaart.nl/service-en-contact/contact.htm

Reageer