beantwoord

Is er een manier om geld terug te krijgen op mijn e-ticket?

• 12 September 2021
  • 5 reacties
  • 175 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Of hem voor een ander dag te kunnen gebruiken?

Ik heb er 25 euro voor betaald om een date te bezoeken in Utrecht. Maar ze blijkt een uur voor afgesproken tijd van de aarbodem te zijn verdwenen.:rolling_eyes:

Ik was geblokkeerd en kon op geen enkele manier contact opnenem. Mijn trein arriveerde en ging weer weg. Tenminste regende het vandaag niet...What can you do.

Als het mogelijk is om mijn e-ticket te bewaren voor een ander dag, dat zou ook fijn zijn.

Ondertussen ben ik mijn flex ov-chipkaart verloren in NS bussen, dat was in 17 juli. Heeft NS een lost&found locket?

Alvast dank voor reactie(s).

icon

Beste antwoord door MoDe 12 September 2021, 19:07

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

E-tickets kunnen niet gewijzigd worden en er wordt geen geld terug gegeven. Dat staat in de voorwaarden die je bij aankoop hebt geaccepteerd. Mocht je het ticket nog niet gedownload hebben dan kun je nog een poging wagen bij de klantenservice. Deze kun je ook telefonisch, via Twitter Facebook of chat benaderen om het verlies van de chipkaart te melden, te laten blokkeren en een nieuwe aan te vragen.

Ik heb een e-ticket gekocht voor aanstaande zaterdag, maar ben door privé omstandigheden niet in de gelegenheid om daar gebruik van te maken. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?

Reputatie 6
Badge +1

LEES bovenstaande.

Heeft dus-bis!-enkel en uitsluitend een kleine kans als je nog niet hebt gedownload.

PS; met die chipkaart zou je dat problem dus niet hebben-dan betaal je pas als je echt op reis gaat.

Reputatie 7
Badge +4

Het is geen kwestie van hoe, maar van of. Als u uw ticket heeft gedownload, krijgt u in geen geval geld terug. U kunt er namelijk gewoon mee reizen, of u geld terug kreeg of niet. Om die reden is een e-ticket fraudegevoelig.Het beste is uw ticket op die dag gewoon te gebruiken, dan is uw geld niet weg. @MoDe was hierboven al volstrekt helder.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb een e-ticket gekocht voor aanstaande zaterdag, maar ben door privé omstandigheden niet in de gelegenheid om daar gebruik van te maken. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?

Zie antwoord bovenaan

Reageer