Beste antwoord door Denice NS
Welkom op het Serviceforum, SylviaSuus.
Ik begrijp dat je per abuis dus een Dagkaart hebt gekocht in plaats van een Retour. Ik kan me voorstellen dat je rit nu een stuk duurder is uitgevallen. Indien je hebt in- en uitgecheckt kunnen we vaststellen dat je inderdaad van A naar B (en terug) hebt gereisd en kan je via onze Klantenservice een restitutieverzoek indienen. Dit gaat het snelste via Twitter, Facebook, Live Chat of telefonisch: 030-7515155 (lokaal tarief).
Bekijk origineel
Ik begrijp dat je per abuis dus een Dagkaart hebt gekocht in plaats van een Retour. Ik kan me voorstellen dat je rit nu een stuk duurder is uitgevallen. Indien je hebt in- en uitgecheckt kunnen we vaststellen dat je inderdaad van A naar B (en terug) hebt gereisd en kan je via onze Klantenservice een restitutieverzoek indienen. Dit gaat het snelste via Twitter, Facebook, Live Chat of telefonisch: 030-7515155 (lokaal tarief).