beantwoord

Ivm trein halen, geen ov-oplaadpunt in zicht een dagkaart €50 gekocht op anonieme ov ipv retour €22

Kan ik geld terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 april 2018, 10:27

Welkom op het Serviceforum, SylviaSuus.

Ik begrijp dat je per abuis dus een Dagkaart hebt gekocht in plaats van een Retour. Ik kan me voorstellen dat je rit nu een stuk duurder is uitgevallen. Indien je hebt in- en uitgecheckt kunnen we vaststellen dat je inderdaad van A naar B (en terug) hebt gereisd en kan je via onze Klantenservice een restitutieverzoek indienen. Dit gaat het snelste via Twitter, Facebook, Live Chat of telefonisch: 030-7515155 (lokaal tarief).

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
In dit geval is het je eigen keuze om in de snelheid een trein toch te nemen met dat vervoersbewijs. Als je een trein later had genomen, of van te voren had voorbereid, Was het niet gebeurd. Restitutie kun je aanvragen via het kanaal wat Denice aangeeft, Die was me net voor
Welkom op het Serviceforum, SylviaSuus.

Ik begrijp dat je per abuis dus een Dagkaart hebt gekocht in plaats van een Retour. Ik kan me voorstellen dat je rit nu een stuk duurder is uitgevallen. Indien je hebt in- en uitgecheckt kunnen we vaststellen dat je inderdaad van A naar B (en terug) hebt gereisd en kan je via onze Klantenservice een restitutieverzoek indienen. Dit gaat het snelste via Twitter, Facebook, Live Chat of telefonisch: 030-7515155 (lokaal tarief).

Reageer