beantwoord

kaart activering

  • 2 February 2024
  • 9 reacties
  • 82 Bekeken

mijn abonnement werkt alleen voor in-app tickets, hoe activeer ik mijn kaart zodat ik de reiskorting voor mezelf kan gebruiken?

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 February 2024, 16:41

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3

Als u een abonnement hebt, dan moet u in- en uitchecken met de OV-chipkaart waarop dat abonnement staat om van de korting van uw abonnement te kunnen profiteren. Abonnementhouders kunnen geen losse kaartjes met korting kopen voor zichzelf.

Als u bedoelt te zeggen dat u geen korting krijgt als u reist met in- en uitchecken, neem dan contact op met de klantenservice om te laten uitzoeken wat er misgaat. Mogelijk is het abonnement niet op de kaart geladen. Als u het abonnement besteld hebt voor op een bestaande OV-chipkaart, dan moet u dat nog doen bij een kaartautomaat. Hierover hebt u dan een mail met instructies ontvangen.

mijn abonnement werkt alleen voor in-app tickets, hoe activeer ik mijn kaart zodat ik de reiskorting voor mezelf kan gebruiken?

Ik kan de support niet bellen omdat ik geen Nederlands spreek en de chatbot mij niet helpt

Badge +3

If you say ‘medewerker’ to the chatbot, you should be able to talk to an actual person. You may also contact NS by sending a message on X (formerly Twitter) or Facebook.

Als u een abonnement hebt, dan moet u in- en uitchecken met de OV-chipkaart waarop dat abonnement staat om van de korting van uw abonnement te kunnen profiteren. Abonnementhouders kunnen geen losse kaartjes met korting kopen voor zichzelf.

als ik de kaart doorgeef, is de korting niet van toepassing. Ik betaal de volledige prijs

Badge +3

Contact customer service to have them take a look at the situation via one of the options I gave in my previous post.

Als u een abonnement hebt, dan moet u in- en uitchecken met de OV-chipkaart waarop dat abonnement staat om van de korting van uw abonnement te kunnen profiteren. Abonnementhouders kunnen geen losse kaartjes met korting kopen voor zichzelf.

Als u bedoelt te zeggen dat u geen korting krijgt als u reist met in- en uitchecken, neem dan contact op met de klantenservice om te laten uitzoeken wat er misgaat.

Ik kan de support niet bellen omdat ik geen Nederlands spreek en de chatbot mij niet helpt

Badge +3

If you say ‘medewerker’ to the chatbot, you should be able to talk to an actual person. You may also contact NS by sending a message on X (formerly Twitter) or Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Als u een abonnement hebt, dan moet u in- en uitchecken met de OV-chipkaart waarop dat abonnement staat om van de korting van uw abonnement te kunnen profiteren. Abonnementhouders kunnen geen losse kaartjes met korting kopen voor zichzelf.

als ik de kaart doorgeef, is de korting niet van toepassing. Ik betaal de volledige prijs

Je kunt geen kaartjes met korting voor jezelf in de app kopen als je zelf een abonnement hebt. Je moet als je met de korting van jouw abonnement wilt reizen in/uitchecken met de ov-chipkaart waarop het abonnement staat.

Badge +3

Blijkbaar staat het abonnement niet op de kaart. Je zult het abonnement dan moeten activeren (bestelling ophalen) bij een automaat. Dat kan overal waar je saldo kunt laden, bijv. supermarkten.

Reageer