beantwoord

Kaart defect, hoe reisproduct ophalen?

• 12 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 244 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb sinds 1 oktober mijn studentenreisproduct. Helaas is mijn ov enkele dagen voor deze datum kapot gegaan. Er is neits te zien van schade, hij wil gewoon niet scannen. Nu weet ik dat ik mijn reisrecht over kan zetten op een anonieme chipkaart, maar ik geloof niet dat ik daarmee ook mn reisproduct op kan halen. Wat is hier het slimste om te doen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 12 oktober 2014, 14:39

Nee, NS heeft niets te maken met het studentenreisproduct. Hij moet contact opnemen met studentenreisproduct.nl.
Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb sinds 1 oktober mijn studentenreisproduct. Helaas is mijn ov enkele dagen voor deze datum kapot gegaan. Er is neits te zien van schade, hij wil gewoon niet scannen. Nu weet ik dat ik mijn reisrecht over kan zetten op een anonieme chipkaart, maar ik geloof niet dat ik daarmee ook mn reisproduct op kan halen. Wat is hier het slimste om te doen? dat is helaas niet mogelijk om van je persoonlijke ov chipkaart naar de anonieme ov chipkaart te zetten. Wat je beter kan doen is een duplicaat aan te vragen bij de NS. Dit kan via mijn NS of via de NS klantenservice. Een duplicaat kost slechts een paar tientjes.
Badge +3
Nee, NS heeft niets te maken met het studentenreisproduct. Hij moet contact opnemen met studentenreisproduct.nl.
Beste Maica, welkom op het forum. Zoals tochjo al zegt kun je het beste contact op nemen met studentenreisproduct.nl.

@Intercitydirect31910: je kunt geen duplicaat aanvragen via NS. Dit kan via OVchipkaart.nl. Een duplicaat kost €11.

Reageer