Kaart Kwijt

• 27 november 2019
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

Ik ben vandaag mij OV-Kaart kwijt geraakt waar nog tegoed op stond.

Ik kwam terug van amsterdam centraal en ben bij naard-bussum uitgestapt nu is mijn vraag kan ik me kaart blokkeren en het geld terug krijgen wat er opstond minus de kosten van amsterdam-centraal/naarden-bussum.

Ik heb mijn kaar nummer nog.

6 reacties

Badge +3

Is het een persoonlijke kaart (met naam en foto)? Zie dan deze pagina voor informatie over hoe u uw kaart blokkeert en uw saldo terugkrijgt. Is het een anonieme kaart (zonder kaart en foto)? Dan kunt u uw saldo niet terugkrijgen.

Zie verder deze pagina voor het corrigeren van de gemiste check-uit.

ja het is een persoonlijke kaart maar, ik heb mezelf niet uitgecheckt en ik kan het ook niet terug vragen bij declaratie. 

Hoi Grey, welkom op de NS Community. 

De links gegeven door Tochjo bevatten alle relevante informatie. Heb je ook een abonnement op de verloren kaart staan? Dan kun je er tijdens het blokkeren ook direct voor kiezen om de OV-chipkaart te laten vervangen. Je abonnement zal dan automatisch worden overgezet op de nieuwe OV-chipkaart. 

als mijn abonnement word overgezet behoud ik dan mijn reishistory om eventueel via uitcheckgemist nog geld terug te vragen?

Badge +3

Ja, dat kan vanuit Mijn NS als je je oude kaart daar hebt gekoppeld, of anders door het juiste kaartnummer in te vullen op uitcheckgemist.nl

Top, dank allemaal.

Reageer