beantwoord

Kaart kwijt, geblokkeerd maar vergeten nieuwe aanvragen.

• 26 juni 2017
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allen,

Zojuist is mijn ov chipkaart kwijtgeraakt. Deze ging ik blokkeren, toen kon ik kiezen tussen: Blokkeren en vervangen of alleen blokkeren.
Deze heb ik alleen geblokkeerd en wou 'm later vervangen door een nieuwe te bestellen. Nu kom ik er achter dat als ik een andere bestel via gewone, dat mijn student reis product dan niet mee gaat.
Nu wou ik weer een vervangend reisproduct bestellen, maar dit kan niet want hij is natuurlijk geblokkeerd. En lees ook nu dat ik 'm via die weg niet gelijk zou vervangen dat mijn reisproduct dan ook niet mee gaat.

Hoe kan ik nu een nieuw reisproduct aanvragen en met het zelfde studentenabbo?
Of kan ik ook een nieuwe bestellen en later mijn studentreisprodukt erop zetten?

Groetjes.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 26 juni 2017, 22:02

He roosje22, welkom op het forum!

Ik snap dat het niet allemaal vanzelf gaat. Nou gaan wij als NS niet over je Studenten OV. Zou je op deze pagina kunnen kijken? Hopelijk kom je er daarmee uit.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Ik vermoed dat dit via DUO moet. Wel kun je een anonieme kaart kopen en daar tijdelijk reisrecht op laten zetten, in afwachting van je nieuwe persoonlijke kaart.

Zie deze link.

En voor waar je een anonieme kaart kan kopen, zie de Servicepuntenzoeker
He roosje22, welkom op het forum!

Ik snap dat het niet allemaal vanzelf gaat. Nou gaan wij als NS niet over je Studenten OV. Zou je op deze pagina kunnen kijken? Hopelijk kom je er daarmee uit.

Reageer