beantwoord

Kaart tijdelijk kwijt

  • 12 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Hi! Ik ben op Glasgow vliegveld mijn portemonnee vergeten, nu sturen ze die op, maar dit duurt een tijdje. Is het mogelijk om tijdelijk een ov met voordelen 40 procent aan te zetten? Of kun je de extra kosten naderhand declareren? Ik heb komende drie weken dus eigenlijk geen 40 procent korting omdat mijn ov opgestuurd wordt en ik vroeg me af of er een mogelijkheid was om dit wel te gebruiken. Mvg
icon

Beste antwoord door Stijn NS 12 augustus 2019, 21:58

Goedenavond Demilissenberg en welkom bij de NS Community!

Balen om te lezen dat je jouw portemonnee bent vergeten, maar wel fijn dat hij is gevonden en wordt opgestuurd! Nu begrijp ik dat je graag in de overbruggende periode echter wel graag gebruik van je abonnement wilt maken.

Als jij een reserve OV-chipkaart hebt (kan ook een anonieme zijn), dan kunnen we op die kaart een tijdelijke variant van jouw abonnement zetten, zodat je alsnog gebruik kan maken van je korting. Heb je deze niet en wil je deze niet aanschaffen, dan kun je uiteraard losse vervoerbewijzen gebruiken. In hoeverre je de gemiste korting dan achteraf kunt terugvragen durf ik op dit moment nog niet te zeggen, daarvoor kun je het beste even contact op nemen met onze Klantenservice, zodat mijn collega's kunnen mee kijken! Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Ik denk dat de klantenservice hier meer kan over vertellen!

Hier wat contact mogelijkheden!
Bellen; 030-7515155
Twitter; https://twitter.com/ns_online
Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Alle andere manieren!: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Goedenavond Demilissenberg en welkom bij de NS Community!

Balen om te lezen dat je jouw portemonnee bent vergeten, maar wel fijn dat hij is gevonden en wordt opgestuurd! Nu begrijp ik dat je graag in de overbruggende periode echter wel graag gebruik van je abonnement wilt maken.

Als jij een reserve OV-chipkaart hebt (kan ook een anonieme zijn), dan kunnen we op die kaart een tijdelijke variant van jouw abonnement zetten, zodat je alsnog gebruik kan maken van je korting. Heb je deze niet en wil je deze niet aanschaffen, dan kun je uiteraard losse vervoerbewijzen gebruiken. In hoeverre je de gemiste korting dan achteraf kunt terugvragen durf ik op dit moment nog niet te zeggen, daarvoor kun je het beste even contact op nemen met onze Klantenservice, zodat mijn collega's kunnen mee kijken! Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar!

Reageer