beantwoord

Kaart verlopen

  • 22 april 2017
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Vandaag kwam ik erachter dat mijn persoonlijk OV kaart is verlopen, zonder dat ik daar van te voren op ben gewezen.
Ik heb daardoor vandaag meer kosten moeten maken dan ik normaal kwijt zou zijn geweest. Daarnaast kan ik ook nog nergens vinden hoe ik nu zsm een nieuwe kaart krijg, zodat ik niet nog een keer meer kosten ga maken.
Volgens de website is de NS servicedesk dag en nacht bereikbaar, maar dit was helaas een loze belofte. :-(

Hoe kom ik zsm aan een nieuwe kaart ????????

Groeten, Eric
icon

Beste antwoord door Miriam NS 23 april 2017, 14:35

Hoi nl37131 en welkom op ons Serviceforum.
Wat vervelend dit. Heb je inmiddels contact kunnen leggen met onze klantenservice? We zijn 24/7 bereikbaar.

Als ik het goed begrijp staat er een NS abonnement op je kaart? In dat geval krijg je normaal gesproken zo'n 2 weken voordat de kaart verloopt hier bericht van. In dit geval wil ik je adviseren even contact op te nemen met de klantenservice OV-Chipkaart. Ze zijn te bereiken op 0900-0980. Op hun website vind je ook informatie.

Wanneer er inderdaad een NS abonnement op je kaart staat dan kunnen wij je verder helpen met de extra kosten dit je hebt gemaakt. Ben je van plan de komende dagen nog te gaan reizen? Dan kunnen we namelijk je abonnement tijdelijk op een andere kaart zetten. Ook kun je ervoor kiezen met losse tickets te reizen. Als je nog antwoord wilt geven op deze vragen dan kunnen we kijken hoe we je het beste verder kunnen helpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi nl37131 en welkom op ons Serviceforum.
Wat vervelend dit. Heb je inmiddels contact kunnen leggen met onze klantenservice? We zijn 24/7 bereikbaar.

Als ik het goed begrijp staat er een NS abonnement op je kaart? In dat geval krijg je normaal gesproken zo'n 2 weken voordat de kaart verloopt hier bericht van. In dit geval wil ik je adviseren even contact op te nemen met de klantenservice OV-Chipkaart. Ze zijn te bereiken op 0900-0980. Op hun website vind je ook informatie.

Wanneer er inderdaad een NS abonnement op je kaart staat dan kunnen wij je verder helpen met de extra kosten dit je hebt gemaakt. Ben je van plan de komende dagen nog te gaan reizen? Dan kunnen we namelijk je abonnement tijdelijk op een andere kaart zetten. Ook kun je ervoor kiezen met losse tickets te reizen. Als je nog antwoord wilt geven op deze vragen dan kunnen we kijken hoe we je het beste verder kunnen helpen.

Reageer