beantwoord

Kaart verloren/gestolen melden vanuit het buitenland

• 9 mei 2014
  • 2 reacties
  • 1302 Bekeken

ik ben mijn voordeelurenkaart kwijt en wil dit telefonisch bij NS aangeven. De 0900-nummers zijn uit het buitenland niet bereikbaar. Contact via email is voor mij niet mogelijk. Post duurt te lang. Is er een ander telefoonnummer die ik kan bellen?
icon

Beste antwoord door Inge NS 9 mei 2014, 18:43

Welkom op het forum Heiser!

Het antwoord van Loes is correct: wij zijn vanuit het buitenland te bereiken op het nummer +31307515250. Voor het laten blokkeren van je verloren OV-chipkaart en het aanvragen van een duplicaat zal je echter met de klantenservice van OV-chipkaart contact moeten opnemen. Klik hier om dit online te melden via Mijn OV-chipkaart. Vanuit België, Luxemburg en Duitsland kan je ook via een vast nummer contact opnemen met de klantenservice van OV-chipkaart. De telefoonnumers vind je hier.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Bekijk origineel

2 reacties

Het telefoonnummer dat wel bereikbaar is vanuit het buitenland is +31307515250, dan krijgt u ook de Klantenservice van NS aan de lijn.

Ik hoop dat het lukt.
Welkom op het forum Heiser!

Het antwoord van Loes is correct: wij zijn vanuit het buitenland te bereiken op het nummer +31307515250. Voor het laten blokkeren van je verloren OV-chipkaart en het aanvragen van een duplicaat zal je echter met de klantenservice van OV-chipkaart contact moeten opnemen. Klik hier om dit online te melden via Mijn OV-chipkaart. Vanuit België, Luxemburg en Duitsland kan je ook via een vast nummer contact opnemen met de klantenservice van OV-chipkaart. De telefoonnumers vind je hier.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer