beantwoord

Kaart werkt niet meer waardoor abbonement niet opgehaald kan worden

• 7 januari 2019
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Na 1,5 maand niet meer gereisd te hebben, heb ik een abbonement (Traject Vrij) afgesloten op mijn persoonlijke OV chipkaat. Nu wilde ik vanochtend mijn product ophalen maar kwam ik erachter dat de kaart niet meer gescand wordt bij de automaat! Je hoort ook geen piep meer helemaal niks/. Ook werkt de kaart niet meer bij de incheckpalen. Wat moet ik nu? Kan ik het abbonement overzetten naar een andere kaart. Ik heb er nu voor betaald en kan het niet gebruiken.

mvg
NIels
icon

Beste antwoord door Jouke NS 7 januari 2019, 11:30

Hallo Niels125 en welkom bij de NS Community.

Ik wil je adviseren dit probleem voor te leggen aan mijn collega's van de NS Klantenservice. Je kunt ze het beste benaderen via de Live Chat of Sociale Media voor een snelle oplossing. Ik ga ervan uit dat het wel mogelijk is om je abonnement tijdelijk over te zetten naar een andere OV-chipkaart zodat je in elk geval het abonnement kunt blijven gebruiken, in afwachting van je nieuwe kaart.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Niels125 en welkom bij de NS Community.

Ik wil je adviseren dit probleem voor te leggen aan mijn collega's van de NS Klantenservice. Je kunt ze het beste benaderen via de Live Chat of Sociale Media voor een snelle oplossing. Ik ga ervan uit dat het wel mogelijk is om je abonnement tijdelijk over te zetten naar een andere OV-chipkaart zodat je in elk geval het abonnement kunt blijven gebruiken, in afwachting van je nieuwe kaart.

Reageer