beantwoord

kaartnummer gecheckt met melding verkeerd aantal cijfers

  • 14 december 2020
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

Ik heb meerdere keren kaartnummer gecheckt en ik krijg een melding dat deze uit 16 cijfers moet bestaan en dat voer ik correct in. Hellup!

 

Inmiddels beantwoord > verkeerde cijfer, echter melding geeft aan verkeerde aantal cijfers

 

icon

Beste antwoord door Sascha NS 14 december 2020, 16:18

Goedemiddag Stephanie Wolff. Zoals ik in dit topic heb aangegeven:

Heb je een NS-abonnement? Zo ja, dan kan je in contact met de Klantenservice achter het OV-chipkaartnummer komen.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Stephanie Wolff. Zoals ik in dit topic heb aangegeven:

Heb je een NS-abonnement? Zo ja, dan kan je in contact met de Klantenservice achter het OV-chipkaartnummer komen.

Reageer