beantwoord

Kaartnummer is niet in het juiste formaat

• 6 juli 2019
  • 6 reacties
  • 341 Bekeken

Hoi,
Ik probeer een nieuwe pasfoto te uploaden. Alleen al voordat ik in dat stadium kom, loop ik vast. Op het adres:
https://www.ns.nl/pasfoto-kaartvernieuwing/#/
typ ik mijn 16 cijferig pasnummer in het eerste tekstvak (typ ik over van mijn ov chipkaart). alleen dan krijg ik daaronder de foutmelding 'Kaartnummer is niet in het juiste formaat' zodra ik op volgende klik. heel nuttig, want er staat niet bij wat wel het juiste formaat is... ik heb geprobeerd streepjes te zetten tussen elke 4 getallen, maar dat mocht niet baten. iemand enig idee wat hier mis gaat?
icon

Beste antwoord door tom1991 6 juli 2019, 16:40

Hey Danny,

Ik ben er al uit! Mijn NS kaart is zo oud dat ik een van de nummers op een ander nummer leek. Dus was toch een typfoutje van mijn kant!

Alsnog bedankt!
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi tom1991 en welkom bij de NS Community!

Maak je gebruik van spaties bij het typen van het kaartnummer? Ik heb mogen vernemen dat dit wel eens een probleem kan zijn.
Hey Danny,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik gebruik geen spaties (je kan ook geen spaties typen in dat vak). Enig ander idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik durf het je zo niet te vertellen. Stuur je mij een privébericht met je referentienummer en kaartnummer? Dan probeer ik het even voor je 🙂.
Hey Danny,
Ik ben er al uit! Mijn NS kaart is zo oud dat ik een van de nummers op een ander nummer leek. Dus was toch een typfoutje van mijn kant!
Alsnog bedankt!

Ik heb meerdere keren kaartnummer gecheckt en ik krijg een melding dat deze uit 16 cijfers moet bestaan en dat voer ik correct in. Hellup!

Goedemiddag Stephanie Wolff. Welkom bij de NS Community.

Heb je een NS-abonnement? Zo ja, dan kan je in contact met de Klantenservice achter het OV-chipkaartnummer komen.

Reageer