beantwoord

Kan ik de kosten verhalen die ik extra moest maken vanwege een stroomstoring?

• 22 april 2014
  • 3 reacties
  • 532 Bekeken

21 april in arnhem gestrand
icon

Beste antwoord door Stephan NS 23 april 2014, 11:13

Beste maanrabie,

Welkom op het NS Serviceforum.
Ik begrijp dat het niet prettig is om meer kosten te maken voor je reis dan vooraf ingeschat. Heb je veel vertraging ervaren doordat je de bus moest nemen? Hier vindt je meer info over het indienen van een claim, je kunt gebruikmaken van deze regeling bij >30 min vertraging. Mocht je minder vertraging hebben ervaren maar wil je toch een verzoek indienen om de kosten van de bus terug te vragen, dan zou je een brief kunnen sturen. Hier vindt je het adres waar je de brief naartoe kunt sturen. Ik heb de titel van je topic iets aangepast en in "OV-Chipkaart" geplaatst, zodat het beter vindbaar wordt.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

3 reacties

kan ik de kosten verhalen op ns? want moest veel met de bus om verder te komen, terwijl de volledige reis al betaald was
Het beste kunt u dit probleem voorleggen aan NS Klantenservice

Over het algemeen is het wel zo dat kosten die u op eigen initiatief maakt, zonder ruggespraak met NS personeel, niet vergoed worden.
Bovendien zal het er ook nog eens vanaf hangen of u met NS reisde ov met bijv. Arriva of Breng of Syntus.

Het is uiteindelijk de Klantenservice die daarin de beslissing neemt.

Vr.gr.
Hans
Beste maanrabie,

Welkom op het NS Serviceforum.
Ik begrijp dat het niet prettig is om meer kosten te maken voor je reis dan vooraf ingeschat. Heb je veel vertraging ervaren doordat je de bus moest nemen? Hier vindt je meer info over het indienen van een claim, je kunt gebruikmaken van deze regeling bij >30 min vertraging. Mocht je minder vertraging hebben ervaren maar wil je toch een verzoek indienen om de kosten van de bus terug te vragen, dan zou je een brief kunnen sturen. Hier vindt je het adres waar je de brief naartoe kunt sturen. Ik heb de titel van je topic iets aangepast en in "OV-Chipkaart" geplaatst, zodat het beter vindbaar wordt.

Groet,
Stephan

Reageer