beantwoord

Kan ik een Veolia Ster abo en een Traject Vrij op 1 OV-chipkaart zetten?

• 18 juli 2014
  • 3 reacties
  • 428 Bekeken

Mijn zoon gaat komend jaar in Eindhoven naar school vanuit onze woonplaats Heel (Maasgouw, LB). Hij is nog geen 18 jaar dus nog geen vrije OV kaart. Ik heb intussen uitgezocht dat de goedkoopste manier twee jaarabonnementen zijn. Een Veolia bus Ster kaart naar Weert en dan met een Traject jaarkaart van Weert naar Eindhoven. Beide abonnementen moeten op een OV kaart. Kan dat op een OV kaart of moet ik er daarvoor twee aanschaffen.
icon

Beste antwoord door Inge NS 19 juli 2014, 09:11

Welkom op het forum jan naus!

Het idee achter de OV-chipkaart is dat je met één kaart bij alle vervoerders kunt reizen. Het is dus zeker mogelijk om een Traject Vrij Jaar en een Veolia busabonnement op dezelfde OV-chipkaart te plaatsen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

3 reacties

Het idee achter de OV-chipkaart is dat je met één kaart bij alle vervoerders kunt reizen. Het is dus zeker mogelijk om een Traject Vrij Jaar en een Veolia busabonnement op dezelfde OV-chipkaart te plaatsen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

En als de OV chipkaart defect raakt ? Zet TLS een kopie van beide abonnementen op het duplicaat of moet de reiziger weken in de wacht bij Veolia en NS ?
Alle producten die op de verloren kaart staan, worden door de klantenservice van OV-chipkaart op het duplicaat geplaatst.

Reageer