beantwoord

Kan je een eenmalige chipkaart betalen met briefgeld?

Ik ga volgende week afspreken met iemand die aan de andere kant van Nederland woont en mijn ouders mogen niet weten dat ik daarheen ga. Daarom is het niet mogelijk om met mijn pinpas te betalen, want dat houden ze in de gaten. Ik heb wel gelezen dat het met muntgeld kan, maar het probleem daarvan is dat ik niet genoeg muntgeld heb. Kan je het ook betalen met briefgeld? of kan je het eventueel daar ruilen voor muntgeld?

p.s. Ik heb geen ov-chipkaart. Daarom heb ik een eenmalige nodig
icon

Beste antwoord door Tochjo 5 augustus 2014, 16:24

Alleen bij een loket kun je betalen met briefgeld. Je kunt op deze pagina opzoeken of er een loket (servicebalie) op je vertrekstation is.

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3
Alleen bij een loket kun je betalen met briefgeld. Je kunt op deze pagina opzoeken of er een loket (servicebalie) op je vertrekstation is.
Tochjo schreef:

heel erg bedankt voor je reactie. maar ik kan het helaas nergens vinden....
Badge +3
Vanaf welk station vertrek je?
breda
Badge +3
Breda heeft loketten die geopend zijn van 7:00 tot 20:00 op werkdagen en 8:00 tot 20:00 in het weekend. Daar kun je met briefgeld een eenmalige chipkaart kopen.
Heel erg bedankt! Nu kan het tenminste doorgaan^^
Het antwoord van Tochjo is correct. Je kunt met briefgeld bij een NS Servicebalie een eenmalige chipkaart kopen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer