beantwoord

kan niet in mijn acount

  • 14 november 2019
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Beste Ns ik wil in mijn account maar ben mijn wachtwoord vergeten, dus heb mijn wachtwoord opgevraagd maar krijg geen mail toe gestuurd hoe kan. Ik toch in mijn account want ik wil mijn pas laten vervangen omdat hij beschadigd is 

icon

Beste antwoord door Laura NS 15 november 2019, 10:26

Hoi Bjorn letsch en welkom op onze NS Community!

Je kan helaas niet je kaart laten vervangen via je Mijn NS account. Dit doe je in je Mijn OV-chipkaart account op www.ov-chipkaart.nl. Als je geen e-mail binnenkrijgt van NS, dan kun je nog een account aanmaken. Wil je dat eerst proberen?

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Bjorn letsch en welkom op onze NS Community!

Je kan helaas niet je kaart laten vervangen via je Mijn NS account. Dit doe je in je Mijn OV-chipkaart account op www.ov-chipkaart.nl. Als je geen e-mail binnenkrijgt van NS, dan kun je nog een account aanmaken. Wil je dat eerst proberen?

Reageer