beantwoord

Kan niet inloggen op Mijn NS

• 6 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 353 Bekeken

Mijn combinatie van wachtwoord en emailadres wordt niet herkend.. Alles is goed ingevuld.. Wachtwoord veranderen is ook niet mogelijk. Account verwijderen lukt ook niet. Juiste wachtword met goede emailadres maar inloggen lukt niet. Account verwijderen kan ook niet. WW veranderen schreef dezelfde meneer van Olst. Kan ook niet. Klantenservice wist er ook al geen raad mee. Wie kan er helpen en wie wil er helpen?
icon

Beste antwoord door Kees fransen 7 oktober 2015, 10:36

Het is gelukt. Morgen nog ven de brief afwachten om het voor de 2e keer te bevestigen.
Eindelijk iemand die me echt geholpen heeft.
Dank je wel..
Mijn vrouw heeft nog veel meer problemen met haar nieuwe kaart maar ook met inloggen.
Zij gebruikt hetzelfde emailadres. Ws kan dit niet. Als je haar account ook wilt verwijderen kan ik welilcht de schade daar ook herstellen
Bekijk origineel

4 reacties

Vervelend dat inloggen op je Mijn NS-account niet lukt! Ik wil graag kijken of ik je verder kan helpen en heb je daarom een privébericht gestuurd. Tevens heb ik de persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd i.v.m. je privacy.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Het is gelukt. Morgen nog ven de brief afwachten om het voor de 2e keer te bevestigen.
Eindelijk iemand die me echt geholpen heeft.
Dank je wel..
Mijn vrouw heeft nog veel meer problemen met haar nieuwe kaart maar ook met inloggen.
Zij gebruikt hetzelfde emailadres. Ws kan dit niet. Als je haar account ook wilt verwijderen kan ik welilcht de schade daar ook herstellen
Het is inderdaad niet mogelijk om twee Mijn NS-accounts op hetzelfde e-mailadres te registreren. Wel zou het een mogelijkheid kunnen zijn om haar OV-chipkaart aan jouw Mijn NS-account te koppelen. Uiteraard kan ik even kijken of we een verkeerde aanvraag kunnen verwijderen. Wil je mij een privébericht met de NAW-gegevens en het e-mailadres toesturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken.
Mijn vrouw heeft inmiddels haar eigen Mijn NS. Na veel gedoe heb ik ook een nieuwe account.
Het bijzondere is dat mijn vrouw direct kon inloggen en ik bericht krijg met een code die ik moet invullen.
Ik had het bericht volgens ns al moeten hebben.
Niet te hopen dat het op onze postcode verstuuurd is wanr 5 km.verderop wonen mensen met dezekfde postcode. Dat komt hier vaker voor.
Bedankt voor je bericht.

Reageer