Kat in de zak

• 31 maart 2015
  • 5 reacties
  • 248 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Aangezien mijn vraag ten onrechte als beantwoord is gemarkeerd, nog een keer mijn vraag:

Ik heb een NS chipkaart geldig t/m 2018, ik wil hiermee bij de NS reizen op saldo. Ik heb in het verleden saldo op de kaart geladen bij een NS automaat, maar er staat geen "reizen op saldo" op de kaart. Vandaag heb ik geprobeerd het product "reizen op saldo te laden", maar dat lukt niet. De kaart werkt wel bij andere vervoerders. Hoe kan dit opgelost worden, zodat ik wel op saldo bij de NS kan reizen?

5 reacties

Aangezien mijn vraag ten onrechte als beantwoord is gemarkeerd, nog een keer mijn vraag:

Ik heb een NS chipkaart geldig t/m 2018, ik wil hiermee bij de NS reizen op saldo. Ik heb in het verleden saldo op de kaart geladen bij een NS automaat, maar er staat geen "reizen op saldo" op de kaart. Vandaag heb ik geprobeerd het product "reizen op saldo te laden", maar dat lukt niet. De kaart werkt wel bij andere vervoerders. Hoe kan dit opgelost worden, zodat ik wel op saldo bij de NS kan reizen?

Goedemorgen Niek. Vervelend om te lezen dat dit nog steeds niet werkt. Heb je het reizen op saldo al aangevraagd? Zo niet, dan kan je het activeren via deze link. Laat je het mij weten of dat gelukt is?
Ik krijg de foutmelding "Aanvragen RoS niet toegestaan op Zakelijke kaart".

Waarom niet? Het is mijn persoonlijke kaart, met mijn naam en mijn foto. Waarom mag ik niet op saldo reizen?
Ik krijg de foutmelding "Aanvragen RoS niet toegestaan op Zakelijke kaart".

Waarom niet? Het is mijn persoonlijke kaart, met mijn naam en mijn foto. Waarom mag ik niet op saldo reizen?

Vreemd! Zou jij mij een priv├ębericht willen sturen met je persoonlijke gegevens en het Ov-chipkaartnummer? Dan help ik jou daar graag verder.
Niet op saldo bij de NS, maar wel op saldo bij andere vervoerders?
Bedankt Janou ik heb een bericht gestuurd.

Reageer