-
-
Op het juiste spoor
-
2 reacties
In 's Heerenberg waar ik woon zijn 2 oplaadpunten. Een bij AH en een bij Primera.Morgen, de 12e aug. wil ik voor het eerst van een keuzedag gebruikmaken die ik op moet halen in een automaat. Om dat op mijn gemakje te kunnen doen ben ik dus vandaag naar Primera in 's Heerenberg gegaan. Lukte niet. Daarna naar AH, lukte ook niet: "Probeer het later nog eens en tijdelijk niet mogelijk". Morgen moet ik dan eerst met de bus naar Doetinchem. Daar staat wel een NS kaartautomaat, maar die staat buiten. Dat betekent als je pech hebt, het regent of de zon fel schijnt, dat je de display nauwelijks tot niet kunt lezen. Zelfde geldt voor de overige oplaadpunten daar. Het eerste goede station is Arnhem, daar kan ik binnen in de stationshal mijn handelingen doen. Maar dan moet ik wel, tegen mijn planning in, een uur eerder van huis, want de bus rijdt maar 1x per uur naar Doetinchem en ik heb in Arnhem naar 4 minuten overstap tijd.Mijn vraag: waarom kan ik bij beide oplaadpunten in 's Heerenberg niet terecht? Mijn opmerking: waarom gaat er iets van start als jullie er kennelijk nog niet klaar voor zijn. Mijn mening over het hele Ov-chipkaart gebeuren is nooit gevraagd. Ik word echter wel steeds opgezadeld met aller problemen die dat onding met zich meebrengt. Weg met dat ding, terug naar de papierenkaartjes en de strippenkaart. Was ook een stuk goedkoper.Daarbij erger ik me kapot aan alle, onnodige, tijd die in dit soort onnozele zaken gaat zitten.Nu ook weer, een uur voor niks op pad; schrijven in dit forum, omdat je bij de NS klantenservice te lang moet wachten. Bah!
icon
Beste antwoord door Hetty 2 11 augustus 2014, 16:06
Sowieso is het niet heel handig om een keuzedag op te halen bij een automaat in de supermarkt. Mijn moeder deed dat en toen kwam ineens de keuzedag die voor het hele jaar geldig is ook op de kaart. Op die automaat kun je dat niet goed zien, dus nu is die keuzedag ineens ook nog helemaal weg. Ze gaat nu altijd bij de NS automaat en inderdaad als die dingen in de zon staan zie je niks......
Bekijk origineel