beantwoord

Koppelfout bij koppelen ov

  • 8 december 2019
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Goedendag,


Ik probeer mijn ov chipkaart via https://www.ov-chipkaart.nl/mijn-ov-chip/mijn-ov-chipkaarten/kaart-koppelen.htm te koppelen. Maar nadat ik alle gegevens correct heb ingevoerd, krijg ik na ‘volgende stap’ een foutmelding: 

 

“Er is een technisch probleem. Je aanvraag kan niet worden verwerkt. Wij raden je aan het later nog een keer te proberen.”

 

Is er momenteel een storing?
Gr

S

icon

Beste antwoord door MoDe 8 december 2019, 10:55

Of er storing is bij OV-chipkaart kun je het beste bij OV-chipkaart zelf navragen.

Zij kunnen ook kijken waar het bij koppelen fout gaat.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Of er storing is bij OV-chipkaart kun je het beste bij OV-chipkaart zelf navragen.

Zij kunnen ook kijken waar het bij koppelen fout gaat.

Hoi Stanley1908! Welkom bij de NS Community.

 

Zoals MoDe al aangeeft kunnen wij je hier niet mee helpen. OV-chipkaart is geen onderdeel van NS wat betekent dat je beter contact kan zoeken met hun klantenservice.

al geholpen, er was idd een storing. Nu wel gekoppeld.
Excuses...

Je hoeft je hier niet voor te excuseren hoor Stanley1908. Fijn dat het inmiddels gelukt is.

Reageer