Beste antwoord door Stephan NS
Beste frank1893,
Welkom op het NS Serviceforum. Uit je eerdere berichten kan ik opmaken dat je je abonnement wel hebt geactiveerd én in de daluren hebt gereisd, maar dat er geen kortingstarief is berekend. Misschien heb je het abonnement al wel geactiveerd, maar ligt de ingangsdatum verder in de toekomst. Zou dat kunnen? En heb je al contact opgenomen met de Klantenservice? Als je dit nog niet hebt gedaan, zou ik je ook kunnen helpen. Stuur me even je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer in een privébericht, dan zal ik je hierbij helpen.
Ik heb je topic verplaatst naar "OV-Chipkaart", daar past je vraag beter onder.
Groet,
Stephan
Bekijk origineel
Welkom op het NS Serviceforum. Uit je eerdere berichten kan ik opmaken dat je je abonnement wel hebt geactiveerd én in de daluren hebt gereisd, maar dat er geen kortingstarief is berekend. Misschien heb je het abonnement al wel geactiveerd, maar ligt de ingangsdatum verder in de toekomst. Zou dat kunnen? En heb je al contact opgenomen met de Klantenservice? Als je dit nog niet hebt gedaan, zou ik je ook kunnen helpen. Stuur me even je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer in een privébericht, dan zal ik je hierbij helpen.
Ik heb je topic verplaatst naar "OV-Chipkaart", daar past je vraag beter onder.
Groet,
Stephan