Vandaag 10.12.2014 vanuit Den Haag Centraal moeten reizen per trein naar Zoetermeer Oost. Van daar uit werden reizigers met bussen naar Gouda gebracht. Ik ben met mijn OV-kaart dus al in Zoetermeer uitgecheckt. In Gouda aangekomen bij de parkeergarage, kon ik niet middels mijn OV-kaart de korting krijgen, die OV-reizigers krijgen bij het betalen van het parkeergeld. Waar en/ of hoe kan ik toch nog die korting van €5,- declareren? Alvast bedankt voor de reacties!
icon
Beste antwoord door Thijs2 11 december 2014, 11:06
Vandaag 10.12.2014 vanuit Den Haag Centraal moeten reizen per trein naar Zoetermeer Oost. Van daar uit werden reizigers met bussen naar Gouda gebracht. Ik ben met mijn OV-kaart dus al in Zoetermeer uitgecheckt. In Gouda aangekomen bij de parkeergarage, kon ik niet middels mijn OV-kaart de korting krijgen, die OV-reizigers krijgen bij het betalen van het parkeergeld. Waar en/ of hoe kan ik toch nog die korting van €5,- declareren? Alvast bedankt voor de reacties!
Een en ander is niet goed gegaan bij deze verstoring begrijp ik. De poortjes op Zoetermeer Oost hadden in deze situatie inderdaad open moeten staan, zodat je pas in Gouda kon uitchecken. Ik kijk graag na hoe ik je hierin tegemoet kan komen. Kun je in een privébericht je NAW-gegevens en kaartnummer sturen? Een privébericht stuur je door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel