kostbaar verkeerd in/uitchecken | NS Community
beantwoord

kostbaar verkeerd in/uitchecken

  • 8 July 2022
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Op 6 juni heb ik, blijkbaar, wat ongelukkige fouten gemaakt bij het gebruik van mijn OV-kaart.

Mijn vergrijp was dat ik om door de vertrekhal te komen ben in en uitgecheckt. 

Mogelijk, zo vermoed ik nu, ben ik vergeten op Vught in te checken en is daarmee het hele inchecken-uitchecken door elkaar geraakt. 
Het lijkt me niet nodig dat dit me €40 kost.

Hoe kan dit veranderd/teruggedraaid?

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door JurgenH 8 July 2022, 15:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Door rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice.

Dan kan er even meegekeken worden met wat er is misgegaan, en dat herstellen.

Reageer