beantwoord

Kosten voor vervanging defecte OV-chipkaart met abonnement

• 12 maart 2019
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Vanochtend kon ik ineens niet meer inchecken met met mijn 4,5 jaar oude OV-chipkaart met traject vrij abonnement. Bij de balie geweest en daar konden ze mn OV-chipkaart ook niet lezen. Nu heb ik net een nieuwe kaart besteld en moet daar €11,- voor betalen.

Kun je dat geld nog terugkrijgen? Ik betaal €1600 / jaar voor het abonnement en de OV-chipkaart heb ik van de Ns gekregen als onderdeel van dit abonnement. Zij geven die kaart een geldigheid van 5 jaar, heb je dan ook niet een soort garantie?

Anders zou ik over een half jaar (gratis, neem ik aan) een nieuwe kaart gekregen hebben...
icon

Beste antwoord door Emma NS 12 maart 2019, 12:05

Jouw OV-chipkaart is wel een echte doorzetter geweest! Je kunt even contact opnemen met onze Klantenservice. Stuur ons bijvoorbeeld een berichtje op Facebook, hier reageren we gewoonlijk binnen een uur. Leg hier de situatie voor aan een van mijn collega's, dan komt iemand vanzelf met een idee!

Wij vergoeden iedere vijf jaar een OV-chipkaart voor onze klanten, dus in jouw geval lijkt het me een goed idee om even te overleggen.
Bekijk origineel

1 reactie

Jouw OV-chipkaart is wel een echte doorzetter geweest! Je kunt even contact opnemen met onze Klantenservice. Stuur ons bijvoorbeeld een berichtje op Facebook, hier reageren we gewoonlijk binnen een uur. Leg hier de situatie voor aan een van mijn collega's, dan komt iemand vanzelf met een idee!

Wij vergoeden iedere vijf jaar een OV-chipkaart voor onze klanten, dus in jouw geval lijkt het me een goed idee om even te overleggen.

Reageer